ge mig indisk mat! (jag kan betala dyrt)

alltså hur är det tänkt att människor på Öland ska få tag i indisk mat? det är ju helt jävla omöjligt. man måste åka typ till Linköping enligt eniro. så kan man ju bara inte ha det. särskilt inte när det är stört omöjligt att laga indisk mat hemma. det blir bara något tråkigt svennekladd fast man tror att man fått tag på ett bra recept och rätta kryddorna. snälla indier, jag ber er, kan inte någon komma till Öland, kanske t.o.m. Löttorp och öppna en restaurang. jag skulle komma varje kväll och vara jättetrevlig och köpa jättemycket. och jag känner minst två andra här som skulle göra detsamma.
hm, ja två kanske inte räcker, men snälla! jag vet inte hur mycket längre jag står ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback