carin hjulström-livh, försvinn!

hon är överallt hela tiden. varför!?

carins och min relation började när hon var programledare för 21.30 tillsammans med en rad andra. dom hade en kväll var. programmet var hyffsat dåligt, alltså av normal svensk kvalité. dom bästa programledarna fick jobba kvar med programmet. svt valde då ut carin och en till. vem på svt har carin en hållhake på frågar jag mig. hon ställer helt intetsägande frågor och har ingen som helst personlighet. hon är så tråkig så att det är irriterande. men det är kanske vad svt söker i sin mainstream-underhållning.

dom bara fortsätter att anlita henne. när man ser ett riktigt dåligt program är det bara att kika i eftertexterna och vems namn står där om inte carins. barnprogrammet amigo tex. som till och med min okräsna 10-åriga lillesyster tycker suger. det har carin producerat.

håll kvinnan borta från tv-rutan. 
snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback