cravings för Antikrundan.

vilket spårämne, mineral eller vitamin lider jag brist på om jag har cravings för Antikrundan? är detta tecken på någon allvarlig sjukdom? var är Dr House när man behöver honom?

allvarligt talat är det väldigt konstigt att jag börjar fråga H redan tidigt i veckan:
- är det Antikrundan snart?

och hon svarar varje gång:
- på torsdag.
 
då frågar jag:
- är det torsdag idag?

H säger:
-nä det är det inte, det är långt dit.

det hela kanske helt enkelt beror på att vi bor i bushen och det finns inte så mycket att göra här. fast å andra sidan så har vi ju fått en massa tv-kanaler i födelsedagspresent. så det borde ju finnas något annat att roa sig med. hemska tanke - har jag blivit vuxen? möjligtvis, 26 år låter faktiskt väldigt vuxet. mycket vuxnare än ungdomliga 25. Antikrundan kanske är för 26 år och uppåt. jag ska gå in på svt:s hemsida och kolla upp detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback