paranoid räddhare söker ny huvudbonad.

när jag är ute och jobbar har jag en mössa med en tofs på. den hänger på en rätt lång tråd och har en tofs i slutet. den har fått mig att bli paranoid. jag tror att någon förföljer mig och att olika valelser attackerar bakifrån och från sidan. ofta tror jag att det är den vilda tjuren som kommer i full galopp och ska trycka upp mig mot någon lagårdsvägg. när jag går ute i mörkret mot fårstallet tror jag att det är en mördare. den där jävla mösstofsen kan anta så många olika former. den känner på sig din värsta mardröm ungefär som "It"-clownen.

jag har numera bytt mössa till en svart Stadium...utan tofs.

Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah, kul att de är fler som är paranoida! Jag trodde att min pojkvän var död för att han var ute lite för länge och hämtade pizza och hade glömt mobilen hemma!

Postat av: Anonym

hahaha, ja kan se dej framför mej där du hoppar till helt hysteriskt, ett ju ganska vanligt fenomen när det gäller dej..

2007-03-06 @ 21:27:46
Postat av: Cila

hahaha, ja kan se dej framför mej där du hoppar till helt hysteriskt, ett ju ganska vanligt fenomen när det gäller dej..

2007-03-06 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback