direktreklam är underhållande..

det verkar som om Kappahl inte känner mig så väl som dom trodde. jag visste inte att vi kände varann alls faktiskt. men dom har skickat en tidning till min lägenhet som är adresserad "Till dig som tycker om mode och fest". det är ju verkligen inte jag och enligt H, inte hon heller. för ett tag sen fick vi ett annat utskick som var "Till dig som är man". men här finns ju inte tillstymmelse till någon man. eller menar dom vår ena katt Målger kanske? han är visserligen den fjolligaste i hela familjen. fast nu när jag tänker på det så verkar det troligast att båda dessa utskick var till Målger. i fortsättning ska jag lägga dom framför nosen på den något bögiga kattmannen och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Haha. han kommer säker peka med tassen på det finaste glittriga, eller rosa, så som han svänger på rumpan. Men man kan ju faktiskt vara himla mycket man ändå.

2008-11-23 @ 20:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback