brudens blogg om brudar.

jag vill uppmana befolkningen att gå in på en mycket rolig och välskriven blogg. nedan kommer presentationen från densamma. särskilt skulle jag vilja uppmana E i Göteborg så att hon sen talar om för mig vem "bruden" är. om nån vet så vet E...

http://bruden.blogspot.com/

"Jag är en brutta i Stockholm som har fått ett superhemligt uppdrag av regeringen att kartlägga de kvinnliga mysterierna. De tyckte att en rutinerad lesbian skulle passa bra för det uppdraget och det var ju klyftigt av dem, det får man lov att erkänna. Tyvärr har jag inte kommit så långt, det har visat sig att varenda brud har ett eget jävla universum att utforska och det enda jag har lärt mig är att passa mig för svarta hål. Om jag var här som privatperson skulle jag ta tillfället i akt att dra tre- fyra skitroliga ordvitsar på temat brudar och hål, men vulgoklausulen i mitt kontrakt sätter lyckligtvis stopp för det."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback