klant!

jag körde nyss bil i mina clown-lika pyjamasbyxor. H hade sagt till mig att det kanske inte var så bra om jag var tvungen att gå ur bilen. men jag skulle ju bara lämna henne på jobbet och sen åka hem igen. men så kom jag på att jag måste tanka när jag var nästan hemma. så jag glider in på jetmacken i min VW Lillian då det slår mig vad jag har för byxor. självklart är macken full med folk och bilar, men jag tänker att det får väl gå ändå. precis när jag ska gå ur bilen kommer jag på att jag har plånbocken hemma. pyjamasbyxor och plånbok är ju ingen naturlig kombination. så det är bara att åka ifrån macken och hem som en stor klant.

Kommentarer
Postat av: evpe

Det hade varit betydligt roligare om du hade tankat och EFTER det upptäckt att plånboken var hemma!!! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen! :)

2006-11-17 @ 08:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback