frisörer är skit.

varje gång jag sitter där hos frisören och tittar mig i spegeln när det är klart tänker jag "shit va ful hon har lyckas gjort mig, hur fan gick det till jag var ju hyffsat snygg när jag kom hit?". hur gör dom??? ska man inte se extra snygg ut direkt efter klippning, dom försöker ju fixa håret med olika verktyg och substanser. sist hade dom silicondroppar i men det gick åt helvete ändå. undrar om frisören ifråga tycker att denne har gjort ett bra jobb? liksom ser dom inte vilket slags stil jag har när jag kommer in i salongen, ser dom inte mina kläder, mina skor? eller kan dom bara en frisyr och ett sätt att stajla. varje gång kommer jag ut som någon slags hårpuff. sluta puffa för fan! jag vill inte ha puff, jag vill inte ha håret fönat utåt eller inåt. jag vill ha det rakt, tufft, snyggt.
frisörer suck.
när man lämnat salongen måste man snabbt som fan in på en toalett och blöta ner håret och forma det rätt och helst ha med sig vax också. det bästa av allt är en hårtofs. helst ska man gå direkt hem och tvätta det.
kan det vara så att jag inte gillar friserat hår? vilken frisör går man till då?


Kommentarer
Postat av: annie

ja, det är bra! undersök det hela närmare!
jag ställer gärna upp på betapet. = )

Postat av: Cila

hahaha, stackarn! Har du gått och blivit en puff nu IGEN?

2007-04-03 @ 18:24:04
Postat av: Tjabo The Man!

Jag vet vad du menar, det är en pina att sitta i stolen utlämnad i deras våld!

2007-07-03 @ 14:06:45
URL: http://tjabotheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback