kanelen gick ut -82.

vilket är rekordet för en utgången produkt som forfarande går att använda? det måste ju finnas ett. det finns rekord för allt. jag tror att en kanel som gick ut 1982 måste komma rätt högt upp på listan. denna kanel måste rimligtvis ha inhandlats sent 70-tal, antagligen i Värmland. kanelen befinner sig på en öde ö i ett hus som inte klassas som hus. men ett bovärdigt hus är det dock! varje sommar så säger H till sin mamma:

-men, mamma, den här kanelen är ju äldre än mig!

dom fotsätter dock att använda kanelen och den smakar tydligen fortfarande kanel. jag antar att dom använder typ ett dammkorn kanel varje gång dom är där. jag har bara varit där en gång, men då undlätt dom att visa denna släktklenod. det gör mig mycket upprörd och jag ska kräva att få äta av den nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback