hellre böcker än bilar och grisar.

tokiga farmorn har som tidigare nämnts snöat in på att jag gillar bilar. det gör jag inte mer än någon annan. jag tycker det kan vara trevligt att han en fungerande bil, men mer än så är det inte. farmor är övetygad om motsatsen, varför vet ingen. sen det senaste, ruskigt trevliga besöket hos henne blev hon varse att jag tycker mycket om grisar. detta kommer antagligen innebära att jag inklusive bilar i olika former kommer få kitschiga grisprydnader i julklapp. jag har sagt till H att vi måste börja lobba hos hennes farmor för att jag älskar böcker, och det snabbt. snart är julen här och böcker är jag helt med på att få i present. 

vilket lärdom ska man då dra av det här?

var mycket försiktig med vad du säger när du pratar med tokiga farmor. allt du säger kan komma att vändas emot dig på julafton eller födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback