fuskvegetarianerna förstör allt!

hur ska vi vanliga hederliga vegetarianer kunna bli förstådda och bjudna på rätt mat, när fuskvegetarianerna förstör allt? fuskisarna kallar sig vegetarianer trots att dom äter fisk, skaldjur, kyckling och ibland till och med allt utom rött kött. vad är detta för dumheter? jag tycker det är helt ok att folk har olika personliga dieter, men för i helvete, kalla er inte vegetarianer om ni inte är det! det gör att jag får förklara för varje människa i hela världen vad jag äter och inte äter. vilket i och för sig är lätt.

jag äter inte djur. punkt slut.

ska det vara så svårt att förstå att vegetarianer inte äter djur? och för att klargöra det hela. fiskar tillhör djursläktet, likaså gör skaldjur, kycklingar och djur som råkar ha vitt kött istället för rött. det kan verka förvånande, men det jag skriver är sanningen. ytterligare information till jordens befolkning angående veganer. veganer äter precis som vegetarianer inte djur, de äter dessutom inte några produkter som kommer ifrån djur, dvs mjölk, ost, ägg och så vidare. sedan finns det olika former av vegetarianer. lakto-vegetarianer som är just vegetarianer, dom äter inte djur men mjölk produkter (lakto som i laktos). det finns också lakto-ovo-vegetarianer, dom äter inte djur men mjölkprodukter och ägg. vad det inte finns, logisk sätt, är vegetarianer som äter djur! så snälla fuskvegetarianer sluta kalla er för vegetarianer. kalla er istället vid ert riktiga namn, köttätare på diet.

det kan här tilläggas att jag är lakto-vegetarian med intentioner att bli vegan.

dagens disskusionfråga är följande:
borde veganer avstå ifrån honung?

Kommentarer
Postat av: johan

Något som jag finner märkligt med alla vegetarianer är att de inte har något problem med att äta ost, som innehåller löpe och utvinns ur kalvmagar men det är väl skillnad på inälvsmat och inälvsmat!

2007-07-31 @ 17:56:07
Postat av: lassi.

Till Johan:
Något som jag finner märkligt med alla köttätare är att de inte har något problem med att klaga på vegetarianer istället för att fundera över sina egna val.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback