var jag utvecklingsstörd när jag var liten?

när jag var liten var jag en vildunge. nu är jag lugn som en filbunke...nästan. det finns bilder från mig när jag är i ettårsåldern och har hjälm inomhus. en röd liksom mjuk vadderad sak. jag ser söt ut. och vild! mamma berättade igår något som hon förut har döljt. en hemsk familjehemlighet! det var en hjälm för utvecklingsstörda barn. jag frågade mamma om hon trodde att jag var utvecklingsstörd som liten. hon försäkrade dock att så inte var fallet...

Kommentarer
Postat av: Blomma Bladsdotter

Hohoho! Ack, ja! Jag säger då det! Jag tror faktiskt på allvar att jag var utvecklingsstörd när jag var liten! Hur det kunde gå över vet jag inte, för utvecklingsstörningar utvecklar man sig i regel inte ifrån, men ja, konstig var jag, verkligen autist/asperger-varning.

Postat av: Jenny

Tjena tjejen!
Remember me???
Ledtråd 1 147
Ledtråd 2 Långsam måhända men snacka kan jag...
Ledtråd 3 Neeej nu får du ingen mer...

By the way så misstänks jag ha Damp ibland och det är faktiskt värre än att vara utvecklingstörd som barn!

2007-12-06 @ 21:40:02
URL: http://wagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback