att träffa sniglar har aldrig varit så lätt som nu.

borde inte folk som håller på med reklam tänka på att vissa ord låter för mycket som andra ord? som i någon matreklam på tv nu är det en unge som tjatar om crepes hela tiden men det enda man hör är ju kräks. förut var det en reklam för hårfärgning där jag trodde den var ett jäkla prat om slinkor. men det var visst slingor dom pratade om. nu för en stund sen var det en fet banner ovanför min inkorg på Hotmail där jag var säker på att det stod sniglar och inte singlar. det hade ju varit hysteriskt roligt om något slags snigelintresse kommit på modet. mycket roligare än nätdejting som känns rätt gammalt nu. (fast jag ska väl inte vara sån bara för att jag har hittat en juste fruga)

egentligen är det här inget jag klagar på, för reklam är så fruktansvärt tråkigt att den behöver uppiggas på ett eller annat sätt. sen har jag självfallet mig själv att skylla som hör och ser så dåligt samt är ett snuskigt äckel uppenbarligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Sniglar verkar ju rätt kul!

Annars tycker jag att tv-kanaler också kanske ska tänka på det, Tv4fucked up liksom.

2008-11-23 @ 20:09:18
Postat av: Annie

Enligt annonsen här nedan kan du också chatta med andra sniglar. Det är ju bra om du känner dig ensam.

2008-11-23 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback