jag gråter iofs jämt.

jag grät imorse, i bilen på väg till jobbet. där i Ulvsunda industriområde satt jag i min lilla bil och grät. jag tror inte att jag någonsin har gråtit av musik förut. jag har däremot gråtit av antagligen allt annat här i världen. jag tyckte nog att det var ett ganska bra betyg till Frida. det var abortlåten, December. egentligen borde ju Frida få veta det här, men hur ska man få det att låta sådär fint och speciellt som det var? och inte hamna där på hennes fansida (som jag antar att hon har) mellan dom andra kommentarerna.

jag är väldigt glad att hon får cred i alla fall, helt uppblåst i DN härom dagen. dessutom har jag fått H att verkligen gilla henne. vår låt från allra första början har ju faktiskt varit hennes Come Another Night.

Frida Hyvönen, du är bäst! du delar husgudinneplatsen med Aimee Mann och det är banne mig inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Tant

Ja, Frida är alldeles fantastisk, kan inte annat än instämma! :)

Postat av: Annie

Vad alla älskar den där Frida. Varför förstår jag mig inte på henne alls?

2009-03-06 @ 23:36:38
URL: http://komtillmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback