att håna Annika är att håna mig!

när jag var på mitt ganska nya jobb nu i veckan blev jag indirekt hånad. vi satt ungefär 7 personer vid ett gäng datorer och jobbade. radion var inställd på P3 och det var Annika Lantz med gäster som pratade. det var alltså bästa kanalen med bästa tjejen! jag trivdes.

då börjar dom andra dissa. och inte lite. alla var med på att det var värdelöst helt enkelt. jag kände mig mer och mer obekväm. som om dom alla hånade mig, sånt jag tycker om och den jag är. så var självklart inte fallet. och ingen av dom andra visste ju att jag tycker väldigt mycket om Annika. det är antagligen dumt att identifiera sig på det sättet. men jag tycker verkligen att Annika Lantz är väldigt rolig och bra och att jag har saker gemensamt med henne. och om man då märker att andra känner på ett helt annat sätt för henne, betyder det då inte...

men som en god har sagt till mig:
ta inte saker personligt! man kan välja själv vad man tar in och inte. 
men det är svårt.

länge leve Annika!

Kommentarer
Postat av: Marc

nya jobb??? Annika rules!

2006-11-29 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback