eller var våra förefäder...

ännu en groundbreaking teori! om våra förefäder inte var satanisteskimåer, var dom kanske såna där käcka skidåkare. som alltid vill åka på skidsemester istället för det naturliga resmålet för svenskar, solen och värmen. dom där som åker till fjällen och är käcka hela tiden. sitter i snön och myser. va är det för sätt liksom? afterski gillar dom också. (läs nina hemmingsson för mer information om vilka dom är och varför dom bör undvikas) så kanske dom där knäppisarna som vandrade in i norden var. sen dess har väl andra kommit hit också, kanske genom något varphål från afrika som dom inte hittade tillbaks till sen. jag är bergsäker på att mina förfäder var afrikaner. när jag tänker på saken så verkar det faktiskt mer och mer sannolikt, jag har ju mörkt hår och ganska stor underläpp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback