det finns stockholmare och så finns det...

stockholmare. jag är stockholmare men jisses nu vet jag vilka stockholmare dom i Löttorp faktiskt träffar. värsta sortens överklass, dom som man hatar i stockholm. dom har nu i påsken invaderat och man kunde nästan inte parkera utanför Ica. dom hade vräkiga bilen som alla såg ut att ha glidit direkt ur från biltvätten, kläder köpta på boutique och är sådär jobbigt ta-platsiga. alltså dom tar plats från andra. nu förstår jag allt bättre varför folk ute i landet ogillar stockholmare. dom är ju fan inte kloka. inte dom som har sommarhus på öland i alla fall. dom typerna är ju såna som man inte gillar i stockholm heller.

Kommentarer
Postat av: Cila

Jag läste typ precis efter att du skrivit:O snart kommer jaaaaaaag till öland,och jag är trevlig och tar liten plats! :D

2007-04-05 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback