panter, man eller kvinna.

jag blir så besviken varje gång jag ser den där kaffereklamen på tv. först glider det omkring värsta snygga svarta pantern. skitsnygg, cool och så vidare. sen förvandlas den varje gång, på slutet till en vit man. vem vill ha det liksom? när man kan få en snygg svart panter, eller ja åtminstone en snygg svart brud...
det blir ju en sån jävla besvikelse varje gång. kan pantern inte typ var tredje gång vara en panter, kvinna eller man i slutet på reklamsnutten? på det viset blir ju liksom alla nöjda också. reklamen når alla målgrupper. inte bara heterosexuella människor som gillar andra människor. utan också andra människor som jag och så skulle nog mina katter titta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback