Nintendo & kinesisk massage i Little Italy.

vi var i Little Italy igen för ett tag sen och åt middag. det var tokigt med folk och alla möjliga aktiviteter. jag köpte ett läckert Nintendoskärp (den gamla klassiska, stilrena kontrollen!) för 12 dollar. men även om det var världens trevligaste kväll med god mat, sangria och snygg date så var huvudpunkten nu i efterhand ändå en kines. eftersom Chinatown ligger precis bredvid hade ett gäng massör-kineser ställt sig längs gatan med sina stolar.  jag slängde mig i en efter lite övertalning från H.  för 10 dollar fick man punktmassage i 10 minuter.  det var svettigt och lite smärtsamt, men skönt. sen dess, typ en vecka sen, så har jag inte haft ont i nacken. vilket jag väldigt ofta har.

heja kinesen!

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback