vem fan behöver partyis?

när man åker omkring i bil, nuförtiden en ovanlig lyx eftersom skärholmenganstrarna har tagit vår, så ser man en hel del lappar på stolpar i korsningar. tex så ser jag en hel del lappar som erbjuder partyis om man ringer ett mobilnummer. men varför skulle någon vilja ha partyis? varför skulle man överhuvudtaget vilja köpet fruset vatten? har man typ ett gigantiskt syrianskt bröllop på gång då eller? fast jag tror iofs att bakom alla dom där stolplapparna ligger det prostitution. massagelapparna med mobilnummer är det ju ingen tvekan om. så partyis kanske bara är ett kodord för polsk tjackhora eller något liknande. man kanske skulle ringa och pröva eller tipsa polisen om att det är så här man löser trafficingsituationen. H har ju kontakt sen tidigare med Leffe GW så hon kanske kan informera honom.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det kanske inte alls ska stå partyis utan det kanske bara är nån som är dålig på att stava? Personen kände sig ensam och ville träffa nya vänner och skrev ett litet anslag. Tyvärr trodde han/hon att fester hette partyis i plural. Tänk så det kan gå.

Postat av: reb

hej.
jag fick lägenheten, jag ser fram emot det med bultande hjärta! jag tror också att det tyder på att vi borde bli polare, särskilt eftersom jag sett ert hem. vad är det de säger: ett hem säger allt? och hur går det för er, i snöstormen?

2008-03-21 @ 10:48:31
Postat av: Simpan

Ville bara förtydliga lite så ni inte blir felinformerade.

"Partyis" står det ju ingenstans - det står "is till festen" & "isjouren.se" & ett mobilnr...

Jag har faktiskt beställt is till en polares fest i Tyresö. De levererar till dörren och det var smidigt.

Vi slapp göra isbitar själva, fest för 50 pers...

sååååå inga tjackhoror asså...

Men folk är ju så snabba på att dömma istället för att ta reda på korrekt info.

2008-03-24 @ 18:13:38
Postat av: Annie

På mitt jobb finns också en person som inte förstår ironi. Det är verkligen roande.
=)

2008-05-23 @ 18:27:12
Postat av: h.

Men ååh, uppdatera nu då, luv! Nunununu.

2008-06-13 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback