får jag komma in?

på vägen hem till mig passerar jag i centrum en lokal med roliga saker som är full av folk. det är ett café, biljardhall, datorer och säkert en massa annat roligt som jag inte kan se utifrån. i början sa jag till H att där måste vi ju hänga, spela biljard, fika och så. men hon såg uppmärksamt att på skylten står det under namnet att det bara är för medlemmar. och om man faktiskt tittar på vilka som befinner sig i lokalen så är det bara vad som ser ut som muslimska män.

kommer jag att få gå med? och hur kommer jag och H tas emot? två små flickor som pussar på varandra då och då. jag måste nästan gå in och fråga om jag får komma in.

fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Marc

You go girl....don't stop! Mycke' rolig läsning...kiss kiss pussgurka.

2006-11-29 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback