Fighting Fia

för att förnya den svenska sällskapsspels-giganten Fia med Knuff så har jag tänkt utveckla en lite häfftigare version. när jag var en liten flicksnärta hade jag förstås problem med spelsinnet och kunde inte ens spela den vanliga Knuff-versionen. eftersom jag blev väldigt arg så fick vi spela den lite mesigare versionen Fia med Puss. det låter som jag växte upp hos en trevlig 70-talsfamilj. även om det var på 80-talet.

men alltså den nya version ska vara jävligt tuff och heta Fighting Fia. det kommer att vara ett tv-spel, kanske i stil med Nintendo Wii. lite åt det virtuella hållet där man fysiskt i en annan dimension kan knuffa de andra spelarna över brädet. det kommer antagligen bli en hit på konfliktfyllda släktträffar..

Kommentarer
Postat av: annie

Du som är ko-expert, jag har en fråga: jag och mina kollegor diskuterade nämligen en ost, som hade två halvor i olika färger. Den ena halvan skulle nämligen vara gjort på morgonmjölken och den andra på kvällsmjölken. Stämmer detta? Och smakar de olika halvorna i så fall olika?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback