avskedet var tårfyllt.

nu har jag under en kort period varit tvugen att skiljas ifrån två kära vänner. en av dessa var en Stephen King bok på ett San Diegobibliotek. det var en riktig gammal hederlig, kiosklitterär sak, men oh, vad jag ville läsa klart den. nästa var en bok i huset vi passade med hör och häpna en huvudperson som gillade tjejer och var en tjej själv. hur många böcker har det? den här boken hann jag såklart inte heller läsa klart. ska jag fantisera ihop sluten på dom här böckerna nu? jag måste ju nästan göra det, annars kommer dom att rusa omkring i mitt huvud för alltid. i huset hos tanten, där vi bodde senast läste jag en egen bok istället för att låna, jag hade lärt mig av mina forna, grova misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback