frisören i Löttorp heter Marianne.

jag har hört att det finns en som klipper hår här i byn. hon heter Marianne och är en tant. jag har också hört att hon bara kan klippa gubbfrisyr. H vågar absolut inte gå till henne fast det bara kostar 200kr. hennes syster vågar inte heller gå. men jag tror nog att jag ska boka mig en tid hos tant Marianne. klippa topparna kan väl inte resultera i en gubbfrisyr? det är ju ändå bara kor, hästar, katter, fåglar, rådjur, rävar och möss som ser mig här i obygden.
förresten, ska jag nog be Marianne att klippa nåt hippt...


Kommentarer
Postat av: Jenny

He he, nog vågar du dig dit? Ta en titt på omgivningen å se hur de ser ut...
Hur har du hamnat på Öland förresten?

Postat av: Jenny

Där ser man... Fast spara pengar till en resa kan man väl göra på andra ställen än Öland.. Hur kommer det sig att du valde det?

2007-03-05 @ 14:39:28
URL: http://nalgot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback